Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 12.09.2011.

REINKARNACIJA

(1991)

ovo je noć kada želim sve srušiti
sve sumnje i istine u trenu
i mada znam da ću se opet gušiti
pokušavam u tebi probuditi ženu

znam da bliži se kraj mojih lutanja
sva ova zla pritišću me i plaše
nekada smo se rastajali uz slatka šaputanja
a sad odlazimo uz zvuke lijepe naše

čak ni ovaj rat nam ništa neće odmoći
sve će te sudbine jednom doći na svoje
ljudi su samo poput preplašene divljači
bježe i svoje se vlastite sjenke boje

a ti uvijek pamti naše stare staze
svojim ponosom operimo tuđu sramotu
ne daj da te lažu i ne daj da te gaze
i čisti ćemo se sresti u idućem životu

hodaj zemljom, kroći kroz vodu, poleti
ne bježi od zlih ali se drži po strani
ne brini jer njima se vlastita pohlepa sveti
svi misle da su baš oni odabrani

prođi prstima kroz kosu i osmijehni se
zamisli da sam to ja, tu uz tvoje jastuke
pa vjetrom mi pošalji sve tvoje mirise
barem na tren da zaboravim na svoje muke

a ako je sve ovo laž učini mi uslugu
sklopi oči i budi sretna sa svakom promjenom
udahnu ljubav i stavi novi život u koljevku
nek se i nakon mene netko zove mojim imenom

bit ću ti anđeo čuvar s one strane jave
uvijek uz tebe, samo ako ćeš to htjeti
zato ne plači i ne brini kada ti jave
da više se s ove strane nikada nećemo sresti

samo stisni zube i reci da ti govore laži
bit ćeš u pravu, zato čuvaj tu svoju ljepotu
ponovo ćemo se ljubiti, samo me potraži
da ponovo budemo skupa u idućem životu

- 10:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme