Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 22.09.2008.

STRANCI

(1992.)

šamaram te tvojom rukom
igram se kosom tvojom
plašim te svojom mukom
lažem te i zovem svojom

pokušavaš mi pročitati misli
griješiš i baš ništa ne pogađaš
kao da tek ovaj tren smo se sreli
kao da me već odavno ne znaš

pokušavaš me oteti iz snova
ali samo u snovima sam jak
kažeš da želiš da počnemo iznova
a ipak se pališ na svaki moj znak

ne shvaćaš da smo zapravo stranci
puno bi bolje bilo da odeš od mene
ponekad se sretnemo kao stari znanci
pa da vidimo što nam je donijelo vrijeme

pričam ti bajke i ti vjeruješ u njih
da li si toliko glupa ili samo zaljubljena
ispuštaš suzu na svaki moj nacifrani stih
bit će kasno kad shvatiš da si prevarena

ovo nije priča o vječnoj ljubavi i sreći
ja nisam stvoren za takve priče i balade
ja sam gubitnik koji se od bola liječi
kradući tvoje snove sve dok mi ne dosade

- 10:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme