Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 16.10.2008.

TAKO DUBOKO IZNUTRA

(1992.)

nema snova u meni
tako duboko iznutra osjećam prazninu
kao da se kamenje kotrlja u provaliju
kao da odnosi dio svemira sa sobom
kao da neki glas vapi, zove
priziva spasenje od pobješnjelih oluja
ima li ikoga vani???
postoji li itko tko može mi pomoći
ne vidim svjetlo u tom vječitom mraku
ne osjećam toplinu okovanu ledom
tisuće ledenjaka kruži oko mene
ledene sante koračaju i odlaze
svakim sam korakom sve dalji od svijeta
a nimalo bliži svemiru i nebu
kao da ponirem u središte zemlje
kao da se gubim u toj bučnoj masi
duboko iznutra tog svijeta vrištim i zovem
postoji li netko tamo vani???
ima li nade u tim otvorenim obzorjima
u kojima sunce se rađa i umire
u kojima kiša se stvara i nestaje
duboko iznutra sjećam se dana ludila
slika iz prošlosti od sjećanja požutjele
zvukova i mirisa koji sve češće gube se
zar je zaista sve tako prazno
zar zaista ne postoji ljubav
samo kemija
nikada neću saznati zašto svi odlaze
zašto je čak i ona otišla od mene
a sjećam se kraja koji je bio početak
onog konačnog sloma koji uzima mi sve
sada kad je gotovo, tek tren do ruba
još uvijek pokušavam upaliti svjetlo
izazvati zvuk u beskonačnoj tišini
pronaći toplinu iznutra
tamo gdje ne vide što se dešava u meni
tamo duboko iznutra, gdje osjećam
tako duboko gdje samo je bol
i sama me dubina već toliko boli
kad nema nikog da tu nutrinu voli
a da barem znam da postoji netko
izvan ove smiješne spodobe mojeg imena
da postoji nešto izvan ovog svijeta
van svih teorija i teorema
mada, sve više se bojim da nikoga nema
izvan očaja, bola, plača i akohola
tek nešto tako duboko iznutra
to što me probada i guši
što me proganja i ruši
tjera me na pitanja a ne zna odgovore
kad znam da samo led i praznina su u meni

- 11:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme