Bruno Šantek - brutek

srijeda, 26.03.2008.

KADA ZATVARAŠ OČI

(1992.)

ti znaš da me voliš
ti znaš da me gubiš
ti znaš da sve ovo nije igra
pa što onda tražiš
što onda želiš
kuda pokušavaš pobjeći kada zatvaraš oči
i od koga
zašto lažeš kada znaš da znam sve tvoje tajne
i ako si stvorena za najveće uloge
zbog koga glumiš sve te jeftine scene
sve te kurve i svetice
takvih pune su ulice
a ti, ti bila si drugačija od svih
kada sam te oteo iz princezinih odaja
u tvojim riječima poput udarca biča
snaga odzvanja iz tihog šapata
ali tvoja nježnost je postala poput cigana
koji sve rjeđe sviraju samo za mene
zar i ti si postala žrtva pohlepe
koliko para toliko i muzike
ne dozvoli da vjerujem u to
pokušavam te pronaći u tebi
jer, ti više nisi ista
pokaži mi gdje si sakrila svoj sjaj
pokaži mi gdje ga čuvaš
i dali je to samo za mene
kaži mi što da učinim da te zadovoljim
znaš li kako glupo se osjećam
kada zatvaraš oči dok pričamo
bojim se da odlaziš negdje daleko
i da onaj koga grliš tada nisam ja
kao da ćeš svakog trena izgovoriti tuđe ime
kada ti strast odvuče pažnju
činiš bludne pokrete pred strancima
iz osvete
glumiš kurve i svetice
pališ dokaze svoje istine
kao da ja ne znam te
prijetiš mi ljubomorom kao sveopćim potopom
ili me samo izazivaš svojim prikrivenim dražima
želiš možda više i tjeraš me na to
dok se pretvaraš da nije ti stalo
pa što onda tražiš od mene
reci, da uzalud ne gubimo vrijeme
u igrama koje to nisu
ti znaš da moja nemirna duša neće izdržati
jer i ja ću poželjeti pobjeći
svaki puta kada zatvoriš oči
kada kao da nisi tu
ti znaš da to ne podnosim
znaš da tako me gubiš
a ipak me i dalje ljubiš
kao da je to posljednji put...

- 11:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme