Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 14.02.2008.

DUBOKO U MENI

(1993.)

tako duboko a tako daleko od mene
nedostaje mi tvoj lik, tijelo, toplina
osmijeh djevojčice i usne žene
vrijeme bez tebe je samo praznina

ne dam nikom da te budi dok snivaš
mada to zapravo ja sanjam da si tu
i nesvjesnim se pokretom razotkrivaš
baš kao nekad u našem vremenu

još igram se životom i još uvijek gubim
ali predobro znaš da se neću predati
a i rijetke pobjede dao bih da tebe ljubim
možda i ti jednom poželiš ostati

duboko u meni a ne mogu te dotaći
koliko još očaja treba da izgorim do kraja
kad samo te u vatri mogu pronaći
a ni moj led se u toj vatri ne otapa

ne mogu pobjeći od svojih noćnih mora
u njima me mrziš i umirem zbog toga
a nije mi lakše ni kada dolazi zora
samotan sam otok sred kreveta svoga

tako te trebam, svaku riječ, makar i laži
sve djetinjaste hirove i svu strast žene
jer i duša se umori dok te besciljno traži
dok s njom se igraju te varljive sjene

još uvijek te čekam, i još uvijek se nadam
i ti predobro znaš da neću se predati
pa makar sve dublje u ponore padam
možda mi te ta dubina jednom i vrati

- 11:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme