Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 22.06.2008.

IZOLACIJA

(1995.)

sad ću se zavući u postelju
isključiti sve žice, zatvoriti prozore
pokriti se preko glave i zaspati
a kada se jednom probudim
tad ništa neću znati
i neće me briga biti
potonut ću u svjetlu tame svoje

sad me pustite da spavam
da bar na tren nestanem iz jave
nek me svi na miru ostave
ispod površine skrivam pravo lice
dajte da i njega malo iznosim
baš me briga što će sutra svirati na radiju
i tko će mi sutra krojiti sudbinu
da li će grad još biti ovdje
ili će i svijet preko noći nestati
i između redaka pojaviti se praznina
koja je gora i od samih riječi...

kakva se trupla vuku po ulicama, ljudi moji!
a može biti i gore
zato idite...i zalupite vratima
ionako bez veze lupate
i ugasite te proklete automobile
ništa ne želim čuti... vidjeti... znati...
neka bude mrak...i tišina
neka bude da ništa ne bude
želim se sakriti, planinama pokriti
pod najveće oceane zaroniti
ništa ne želim znati
ne treba mi pamet ni od milijun knjiga
ništa me neće biti briga
potonut ću u svjetlu tame svoje
nek strah bude onima što se boje
nek moje bude samo moje

- 11:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme