Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 30.04.2012.

JA LUDUJEM

(1988.)

kao vozač do pakla i natrag
ja ludujem
putevi dižu prašinu
kamenje udara i siječe stopala
gledam horizonte
u očaj zore i rađanja
niz južne vjetrove
vidim oblake
vidim otoke
sanjam brodove
u tvojim očima čekam stari sjaj
sva slast dodira me obuzima
kao valovi
tražim cvijet u kamenju
u vatrama led i u tebi žar
moj ponos gubi oslonac
lanci me progone
ponovo me žele vezati
gledam u prazninu punog
u očaj sumraka i umiranja
vidim pustinju niz liniju magle
vidim pijesak i karavane smrti
u meni je sve manje sunca
očaj je sve što osjećam
u tvojim očima tražim vatre iz sna
ali one više ne postoje
sva slast pogleda me obuzima
kao valovi
tražim ljubav u sebi
u vatrama led i u tebi žar
plačući tražim spas
ni suvišan bol ne pomaže
kao da nikada nisam bio jak
bježim do pakla i natrag
ne pomaže
ja ludujem
koliko još dana do zaborava?


- 11:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme