Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 20.08.2007.

REVOLUCIJA JE VEĆ POČELA

(1997.)

trčao sam prema tebi želeći ti pomoći
kroz kiše i magle, preko blata i šuma
nisam stigao na vrijeme
revolucija je već počela
sve velike riječi i zborovi
isukane sablje i konji na startu
posljednja utrka bez oklada
ti si se izgubila u toj masi vjernika
uvjerenih da je vjera vječita borba
da oltari su gladni novih žrtava
zar su bijes i mržnja zaista sve što osjećaš
zar se više ljubavi ne sjećaš
zar ti zaista ništa dobrog nisam dao
ovako znojan i blatan od zaludnog tračanja
umoran od svakodnevnih pokreta
umoran od preskakanja novoiskopanih rovova
pomozi mi da te spasim od tebe
ne dozvoli da te proguta ta razjarena masa
nisu cijeli svijet mržnja i bijes
nije cijeli svijet samo dom za nove revolucije
ti nisi odabrana za vođu iz te kaljuže
pogledaj, i moja stopala su blatna
moje je lice sakriveno u maglama
nema vremena za premišljanje
ovdje je hrabrost pobjeći a ne se boriti
nema vremena za naša ratovanja
makar me više nikada ne ljubila
makar samo mene od sada mrzila
nema vremena za traženje razloga
nema potrebe za smišljanje oprosta
revolucija je već počela

- 12:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme