Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 06.02.2012.

DANI RAKIJE

(1992.)

ne kontroliram više svoje pokrete
ali još za sebe znam i svega sjećam se
razbijam sliku zime i bojim se osvete
snijeg počinje a zemlja se i dalje okreće

govore mi da sam lud, izopčenik, čudak
popio sam više no što običan čovjek smije
a gotovo sam trijezan i kao pero lak
letim i plutam kroz ove dane rakije

rakija klizi niz grlo i pali me
kao i žena koja se privija uz mene
kao da pijem vodu a s vatrom grlim se
vulkan strasti budi se iz ove žene

ne znam više ni sam što mi je draže
pijanstvo i rakija, ili žena i postelja
dok lutam kroz masu njene oči me traže
kao da bi me sad i do pakla pratila

nisam svetac, a ni ona svetica nije
ima za sobom već mnoštvo ovakvih priča
ali je ipak anđeo mojih dana rakije
kada je strast bila jača od pića

govore mi da sam pijan mada znaju da nisam
samo im nije jasno kako toliko mogu podnjeti
ali živi se samo jednom a ja to dobro znam
ljubit ću i piti sve dok me vrag neće odnjeti

- 11:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme