Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 24.10.2011.

POZIV NA JURIŠ

(1992.)

nevidljive stvari me najviše bole
kako samo mrzim sve one prodane duše
najveći grješnici sada najviše mole
i zidove morala svojim licemjerjem ruše

prepoznajem ista lica koja me progone
vidim zlo pohlepe u njihovim očima
za novac oni se svakome dodvore
što li se to događa sa svim tim ljudima

samo se bojim da ne pokrenu nove lavine
da ne ustanu nemirni duhovi naših predaka
onih koji su žrtve svoje vlastite sudbine
jer nisu se snašli u raljama novog poretka

opet će krenuti bijesni psi i izgubljeni tigrovi
ništa ih neće spriječiti da izađu na ulice
u njima će biti novi san i buntovnički stihovi
sve će to kroz suze i bijes kliziti niz lice

ponekad mi se gadi kročiti tim prljavim gradom
gutajući smog uz ljude koji nikoga ne vide
svi liče na izgubljene ovce koje tragaju za stadom
i te svoje se priprostosti nimalo ne stide

i ovi su ratovi samo krinka za istinske bitke
izgovor za bijedu, za očaj i jad u svima
pozivajući se na prošlost traže svoje probitke
a zapravo ih je briga što se dešava sa drugima

sve više mi luđaci izgledaju sasvim normalni
dok normalni gube ponos prodajući dušu za sitniš
svete ideje i ideali s tim lažima su nestali
i svaki očajnički povik liči mi pozivu na juriš

heroji i zločinci kao da pobrkali su strane strane
strah me novih progona i zbjegova pred linčom
sve manje je hrabrih koji slobodu bez straha brane
svi se opravdavaju nekom odavno završenom pričom

a bijesni psi i izgubljeni tigrovi čekaju svoj red
poziv na juriš prodire do starih nemirnih duhova
bojim se da se ne zatvori krug i sve ode u nedogled
hoće li ikada prestati ratovi zbog nekih starih bitaka

- 13:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme