Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 05.04.2012.

NA STRIJELJANJU

(2010.)

ispražnjen od misli jer ionako ne valjaju
a dani se stisli baš kao na strijeljanju
ničega u meni, a prazno je i izvana
snovi su ugašeni, i tako svakog dana
praznine se nižu u beskrajnoj ogrlici
porazi stižu već kao po navici
a čak ni ne igram te prljave igre
i nije me sram kad netko me prestigne
većina njih ionako ni ne zna gdje ide
sve gledaju olako a sami sebe ne vide
al ništa ne pomažu te tuđe manjkavosti
kad u meni se slažu samo nove slabosti
nikako da oguglam na taj svijet praznine
kako kad znam da i moje ga praznine čine
ponekad poželim i nešto više iz nutrine
da s nekim djelim bar malo topline
al prokletstvo moje me vraća u stvarnost
između svega u dvoje sad je srušeni most
nisam stvoren za veze ni ljubavne priče
zašto onda bez veze rastužiti neko biće
kad nikome zlo svoje praznine ne želim
rađe sve to sam sa sobom dijelim
dok lome me sjećanja na promašene dane
lažna obećanja da jednom nestat će rane
no duša je tvrda i ne zacijeljuje lako
to cijela su brda i boli još jako
i možda me nikada to proći neće
ne vjerujem u čuda koja sve liječe
jednom srce će stati a sve bit će isto
ni trag neće ostati, sve bit će čisto
ispražnjen od života koji nije ni valjao
al usprkos svih strahota dugo je i trajao

- 09:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme