Bruno Šantek - brutek

srijeda, 31.10.2012.

JEFTINI GOBLEN

(31.10.2009.)

kreću se samo ledenjaci u meni
jer ionako mi kažu da sam hladan
a to samo su moji požari ugašeni
i novih sam iskri strasti gladan

zalud je nositi nešto u sebi
ako to baš nitko drugi ne želi
nitko me ni badava uzeo ne bi
ni jedna se duša mojoj ne veseli

odavno su kraj mene jastuci prazni
a ni samoću ne podnosim kao nekad
živeći taj život kao po kazni
sve manje imam svoj život rad

a naivno se nudim svakom ko svrati
ko jeftini goblen na sajmu starina
zaboravljam da samo sjenka me prati
i gorki okus sinoć popijenog vina

svrgnut sa svih emotivnih prijestolja
izbačen iz svih strasti i želja
čak se ni moja hladna postelja
više ne sjeća bivših veselja

nikome više nisam prvi u mislima
nikome najviše na listi prioriteta
tek jedan u nizu i usputan svima
češće im ipak moje prisustvo smeta

nova hladnoća izvana mi prijeti
hladni zrak mi mrzne umora pluća
bez snage za disati, bez volje za živjeti
hoću li uopće izdržati do svanuća

- 09:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme