Bruno Šantek - brutek

srijeda, 12.03.2008.

KAO PRIČA O LAURI PALMER

(1992.)

to više nisam ja, to više nisi ti
sve što smo čekali, sve što smo gradili
sve to je sad dio sveopće propasti
kao da su nam duhovi duše izvadili

čega se bojiš kada zvijezde brojiš
tih padajućih svjetala što kao da smrt donose
il tamnih dubina u kojima ko da ne postojiš
u kojima i zvijezde za dio svog vremena prose

ti i ja smo indirektne žrtve mržnje i rata
dvoje kojima je vjetar odredio različit smjer
i sve smo dalje baš svakog izgubljenog sata
sve je zamršeno kao priča o lauri palmer

učini već jednom odlučan korak za nas
ubij me il ljubi me, samo da ne ostanem sam
od tisuća, ja samo tvoj prepoznajem glas
od milijuna luka samo put do tebe znam

a ipak si skrivena i bježiš od mene
sve ružne riječi i misli još kruže sobom
kao potpuni stranci šutimo štedeći vrijeme
ti razočarana u mene, a ja razočaran tobom

možda vječno ćemo se boriti u sebi
lutati morima bez obala i šumama bez svjetlosti
ovo je moja bol koju poklanjam tebi
i sad me baš briga kuda će me to odvesti

postali smo dvoje koje više ne vjeruje u osjećaje
od sretnog ljubavnika ostao sam samo luzer
i ne shvaćam gdje što počinje a gdje to prestaje
sve je zamršeno kao priča o lauri palmer

- 10:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme