Bruno Šantek - brutek

srijeda, 10.10.2007.

ODLAZIŠ

(1994.)

odlaziš bez suza u očima
odlaziš bez riječi i pozdrava
odlaziš samo od mene

odlaziš ne tražeći skrovište
odlaziš bez nove adrese
odlaziš samo od mene

odlaziš bez posljednjeg poljupca
odlaziš bez sjaja na usnama
odlaziš samo od mene

zaboravljaš sve nebeske letove
zaboravljaš otkrivene svijetove
zaboravljaš samo zbog mene

zaboravljaš noći i rosne zore
zaboravljaš naše šetnje uz more
zaboravljaš samo zbog mene

zaboravljaš kako si postala žena
zaboravljaš razigrani ples sjena
zaboravljaš samo zbog mene

ne opraštaš mi brzoplete riječi
ne opraštaš moje ruganje sreći
ne opraštaš jer ne možeš više

ne opraštaš mi bježanje u snove
ne opraštaš dok društvo me zove
ne opraštaš jer ne možeš više

ne opraštaš mi zatvaranje u sebe
ne opraštaš moje sumnje u tebe
ne opraštaš jer ne možeš više

ne opraštaš za svo propalo vrijeme
zaboravljaš sve nedosanjane snove
odlaziš samo od mene

- 21:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme