Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 31.03.2014.

BIJES VIŠE NIJE DOVOLJAN

(1995.)


tonem, nestajem, dolje više nema dna
ovo tlo na kojem stojim....
ovaj vakuum koji me guta...
to je najniža granica
dok ćuk me izaziva
dok priznajem bol poraza
mada.......briga me
sve sam to znao i ranije
samo ta očajna lica nisu me pratila
i samo ona su me vratila
sa puta bez povratka

toliko zraka u meni
mogao bih poletjeti
a tako malo mjesta za njega
ne mogu ni živjeti
skućen u vlastitom tijelu
više ne želim čekati
želim otići
želim pobjeći
eksplodirati
nestati
samo bijes me tjera da se osvetim
briga me što će nakon svega ostati....

priznajem krivicu ali ne i strah
čega se bojati kad odavno sam spreman na to
šćepat ću vraga za gušu
rugat se i samome bogu
zar sve grijehe bivših života baš ja da plaćam?
briga me za bijes
briga me za bol
kada ni bijes biše nije dovoljan
kada ni kraj nikada nije konačan
samo zalog za sutra, do novog jutra
briga me hoće li ono uopće svanuti....


- 10:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme