Bruno Šantek - brutek

utorak, 28.08.2007.

BESKRAJNA PRIČA

(1998.)

što mogu ti reći, moj prijatelju
sve je gotovo a nije kraj
kao krugovi iz prošlosti
kao vrtlozi koji su nas upili
novi početak baš kao prethodni
slike su žute ali sunce je krvavo
sve to nema veze sa zločinom
jer ja nisam zao već samo loš
stara priča vječno se ponavlja
i bez krvi ja osjećam bol
a kad ništa ne osjećam ipak plačem
bez obzira koliko se trudio
ne možeš protiv vjetrenjača
kad je i moja sjenka od mene jača
ne bi pomoglo ni kad bih poludio
na kraju puta sam sebi bih sudio
ne bi prestalo ni kad sve bi stalo
tu nema pomoći
tom ne možeš pobjeći
i svi kažu da vječno će trajati
ne srami se ako ne možeš shvatiti
ni ja ne shvaćam za što to moram platiti
ni samom sebi ne mogu objasniti
pa čemu onda riječi kad ničemu ne služe
ništa ti ne mogu reći, moj prijatelju
tek: vrijeme je promjenljivo
kolnici skliski i mokri
granični prijelazi otvoreni
a sutra će biti isto kao i danas
tek novi krug u priči bez kraja

- 09:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme