Bruno Šantek - brutek

petak, 23.03.2007.

DRUGI TE LJUBE

(1987.)

još uvijek osjećam noć i dan
ti spokojno kročiš kroz travu
mirisan san ti pada na dlan
ni pred vjetrom ne saginješ glavu

i zvijezde se polako gase u noćima
a nitko ih nije vidio kao ja
tužne i sjajne u tvojim očima
na samo dva-tri koraka od sna

drugi plove kroz oči tvoje
ko robovi jedre tvojim grudima
u tebi ništa više nije moje
cijelu si sebe poklonila njima

s kim li se budiš u rosna jutra
razapeta na krevetu strasti
tko li te vodi u sretnije sutra
u čije ćeš noćas naručje pasti

ostaju samo pomisli na nadu
i bezbroj suludih obećanja
dok drugi te sada troše i kradu
zauvijek me brišu iz sjećanja

drugi te ljube, drugi te gube
na tvojoj će mekoj postelji spati
moje su ruke sve više grube
ni pjesmama nemam više što dati

drugi mirišu mirisom tvog parfema
meni si tisuću milja daleka
uz mene sjenka sama i nijema
svoju tužnu drugaricu čeka

- 22:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme