Bruno Šantek - brutek

petak, 27.04.2007.

...I BUĐENJA...

(1994.)

još jedan korak u prazno, u tminu
novčić u džuboks za potpunu tišinu
noćna mora ili samo san?
kao neslana šala za još jedan rođendan
dolasci i odlasci sa praznih perona
vlakovi za jug još uvijek ne prolaze ovuda
a jeseni i zime prijete sve više
sakrij me i zagrij me, zagrli me
propusti sve šanse za večeras i uzmi me
mahni im i reci da sam samo utješna nagrada
svejedno je samo da si tu
povedi me iz ove turobne stvarnosti
u neki drugačiji svijet
u san
u snivanja na tvojim grudima
i buđenja puna naših mirisa
i ne vraćaj me više!
ne želim se vratiti

savršen bljesak u mraku
tvoje oči i tvoje usne, samo sjaj
meni ih daj
ne prizivaj svjedoke iz osvijetljene zore
pusti nek nas tama noći pokriva
i reci da sam lopov, varalica, gad
ali, želim te sad
i briga me za sve dok imam te
ne želim znati za nove ratove
niti za lažni mir
u nam kao da je stisnut svemir
i ovi bjegovi iz stvarnosti su kao lutanja
između nemira i strasti, sna i buđenja
nova jutra za sretan put
i noći sa željom da jutra ne bude
da zauvijek traje svjetlo što mi se daje
koraci koji napokon negdje odlaze
te tvoje laži i strahovi
te naše strasti i trzaji
ta bježanja od stvarnosti i zore
planeti i zvijezde što u nama plove
i san, i snivanja
i buđenja...

- 10:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme