Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 01.11.2010.

LOKVA OD SUZA

(01.11.2007.)

stojim u lokvi od suza
ne, nisu moje ako ste pomislili na to
to netko plače nad ovom planetom
nad zemljom na kojoj je samo zlo
teško je kročiti tim okrutnim svijetom
svo drvlje i kamenje na mene
svi tvrdi predmeti me gađaju
nijedna meka duša
nitko ni da me na tren sasluša
ali baš onakvog kakav zaista jesam
a ne onakvog kakvog žele da budem
pa za koga onda biti svetac
u tom paklenom životu
i za što se boriti ako smisla nema
kao da će me po ičemu pamtiti
ni mjesto, ni spomen nek ne ostane,
ako me već svi zaborave
što će mi svijeće, cvijeće, buketi,
ako me se samo tada netko na tren sjeti
ja tek sam kap u toj lokvi što se širi
kao i oluja koja se u meni ne miri
sa svim tim jadom kojeg gledam
čovjek je čovjeku robot
vukovi su odavno izašli iz mode
tek ja kao samotnjak još stepski živim
pa kome onda dati ljubav
u svijetu izraslom od mržnje
svi samo svoje tjeraju
svi samo po sebi pravila stvaraju
ni jedne ljudske geste
samo su zlobe česte
nema se tu za što boriti
nek samo me na miru ostave
tu zaista nema mjesta za mene
što će mi svijeće, cvijeće, buketi
u takvom svijetu ja ne želim živjeti

- 08:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme