Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 02.02.2012.

SMIJEH

(1990.)

smijem se stvarima zbog kojih nekad sam plakao
sve bivše boli zbrajam pod dobro
ali nove suze nadilaze moje snage
i možda jednom i njima smijat ću se
a možda to jednom i neće doći
i kako da objasnim svim tim ljudima
da ne postoji način da i ja pobijedim
svaki način i rješenje tjera me u očaj
i kome da vjerujem kada svi imaju svoju računicu
svi misle samo na sebe
ovo beznađe kao da dolazi s neba
kao da kruži oko mene
kao vatra koja blista iznad mora
mirisne zore koje odavno nisu takve svanule
ponovo me vraćaju ka snu
ali zalud kada svaka riječ ponovo me podsjeća
i što da kažem osim da odlazim
neće me više biti kraj kartaških stolova
ni rumene djevojke ni zadimljeni barovi
ni vino i sva prokleta pića
ništa me više ne zanima
ostat ću zauvijek sam i zatvoren
opasan sam sam za samoga sebe
bolje ostati u mraku no da ugrozim druge
sve ću spaliti i sve ću ostaviti
i svoje pjesme i svoju dušu
tijelo je ionako propalo u svim tim olujama
zaliveno suzama moje lice napušta strast
ispušta snagu i mora samoće
i kako da priznam svim tim strancima
jer, svi smo mi samo stranci
kako da priznam da ne mogu više izdržati
tu bol u glavi i grudima
tu bol na duši i u žilama
kako da priznam ikom ako ne mogu ni sebi
znam da nije istina ali sve je stvarno
znam da nemam razloga ali smirujem paniku
dok ona preuzima me
možda ću se opet jednom svemu smijati
jer život je smijeh sam po sebi, jer počinje plačem
ali kako preživjeti do jutra ili druge granice
kad suze i bol su šala koju ne razumijem

- 10:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme