Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 04.03.2010.

CATHERINE DENEUVE

(1992.)

tvoje tijelo je čisto ludilo
ta kosa, taj osmijeh, lice puno radosti
u tebi kao da se je proljeće probudilo
i svemu donijelo novu snagu mladosti

za kog li se čuvaš, samo sada si mlada
sada si slobodna kao ptica u letu
ni catherine deneuve nije lijepa kao nekada
nije više najljepša na svijetu

te usne, te oči, kao da vidim anđela
tvoja požuda iz pokreta me obuzima
a kriješ da si išta takvog poželjela
pa makar to bilo samo u snovima

ne tražim od tebe dvorove i darove
samo se probudi i iskoristi šansu
pusti kap strasti u sebe i dobit ćeš slapove
koji će ti dati predivnu romansu

ne pokreće me ni slava ni pohlepa
al zalud je ne koristiti tu tvoju ljepotu
ni catherine deneuve nije jednako lijepa
nije više najljepša na svijetu

ne govori da se ne možeš mjeriti sa njom
lažna skromnost ti neće pomoći kod mene
svi ti uspaljeni pogledi suočavaju te s istinom
ne dozvoli toj ljepoti da bez strasti vene

ni catherine deneuve nije onako lijepa
nije više najljepša na svijetu
možeš mi reći da je je moja žudnja slijepa
ali samo me ti podsjećaš na nju

imaš taj nježan pogled grešne svetice
lepršavu kosu koja krije sunčev sjaj
taj osmijeh i glas koji veseli i ptice
koje u tome kao da pronalaze zavičaj

te usne, te oči, sva lijepota svijeta
drhtavo tijelo teško skriva požudu
ni catherine deneuve nije više onako lijepa
nije više najljepša na svijetu

- 10:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme