Bruno Šantek - brutek

srijeda, 05.09.2007.

IZGUBLJEN KAO SAD

(1989.)

smijao sam se samome sebi
lutao sam nepoznatim gradovima
šetao mračnim šumama
trčao zlatnim poljima
plakao u naručju nepoznate žene
pratio sam karavane smrti
divio se prognanima od svih
ali nikada još nisam bio izgubljen kao sad
otkako te znam

bio sam utopljen u vinu
bio sam u ludilu
bio sam u bunilu
bio sam u predvorju smrti
bio sam pred vratima pakla
bio sam slavan i velik
bio sam voljen i volio sam
ali nikada još nisam bio izgubljen kao sad
otkako te znam

tražio sam sakrivena blaga
borio se protiv utvara
gubio sam utakmice života
ljubio sam najljepše od svih
ostavljan bio od istih
čekao sam na peronima zaborava
pio po najvećim rupama
ručao u velikim salama
ali nikada još nisam bio izgubljen kao sad
otkako te znam

bio sam mrtav zauvijek
bio sam živ kao nikad
bio sam izdajnik i heroj
bio sam čudak iz velegrada
bio sam stranac sa sela
bio sam broj na listi
bio sam sretan u samoći
ali nikada još nisam bio izgubljen kao sad
otkako te znam

- 22:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme