Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 03.05.2012.

U OČAJU

(03.05.1988.)

u očaju spoznaja vatre se gase u očima
ali vrućina ostaje
kao i bol
toliko godina bez sna
na putu do samog dna
lebdeći tako blizu ponora
lebdeći između svjetova
gubim osjećaj za vrijeme
gubim kompas kao stare ljubavi
sve slatke djevojčice
sve vrtloge požude
sjaćanja umiru kao i sve u meni
kao i sve oko mene
mirišem kao kiša
mirišem kao blato
mirišem kao voće iz vrta
kao naranče nemarno razbacane po podu
podsvijest mi luta
u jednom trenu vidim i oči i loptu i brodove
u jednom trenu nestaju sve stvari privida
djeca opet varaju pijanice
psi laju na mjesec
lopovi se bude
svjetiljke titraju kroz granje
u očaju podsvijesti
ponovo očaj
ljudi umiru
i ja bih da mogu
toliko godina bez stvarnosti
toliko godina bez nade
toliko godina bez zraka
toliko godina uzalud
gubim ključeve
mirišem kao leševi
plutam nad gradom
ostavljen u očaju
ostavljen od plavookih princeza
ostavljen od pameti
sjećanja umiru
kao i sve oko mene
kao i sve u meni
kao i ja

- 10:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2012 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme