Bruno Šantek - brutek

srijeda, 25.07.2007.

RABLJENA ROBA S GREŠKOM

(1997.)

nitko me neće uzeti ovakvog
loša rabljena roba s greškom
izgubljeni putnik bez imena
bivši za sve osim za život
pa što onda da još tražim
i što ja to čekam
na ovom peronu vlakovi ne staju
tu samo još sjećanje miriše na daljinu
i da se nudim, nikog nema
a cijena – sitnica, skoro badava
daleko od snova i ideala
tek poneka iskra u viru hladnoće
premalo je toga da me ugrije
premalo da me odledi
nitko me neće uzeti ovakvog
potrošenog u krivim utakmicama
sve derbije su igrali drugi
i dok sam bio zadovoljan sitnicama
oni su uzimali sve što su stigli
i što mi je sad onda preostalo
što ja to čekam
na mom su nebu otkazani svi letovi
s njega još samo kiše me oplakuju
i kom da se požalim kad nema nikog
čak niti za lijek, niti za piće
čak ni za zaborav, jednom zauvijek
ništa više ne funkcionira kako treba
loša rabljena roba s greškom
nitko me neće uzeti ovakvog

- 10:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme