Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 16.11.2014.

ATLANTIDA NOVOG IMENA

(16.11.1999.)

duboko, atlantida
otok bez obale
sa svih strana opkoljen
nigdje da se pobjegne
samotnost, ja
hodam da ne stanem
a želim da nestanem
vlaga sa svih strana pritišće
magla, voda
gradovi u podzemlju
gradovi u oceanima
sve se slijeva
sve se topi
i planine su potonule
duboko, daleko
udah bez zraka
sam od sebe poražen
poput stiha ponižen
tama, beskrajno
lica bez obraza
nitko nikog ne gleda
nitko nikom ne treba
sve je poput poraza
čak i slavna pobjeda
ako nikom ne treba
duboko, ja
atlantida novog imena
puna blaga a bez vlasnika
i nitko je neće pronaći
strah, misli
samog sebe proždirem
u novi oblak propadam
u novom snu se utapljam
glasovi vode me
vode me u progone
progonjen progonim
u novoj propasti opstajem
sjaj, sljepilo
sve je lažno, prolazno
sve je kao istina
malo boli ali proći će
šume, šumovi
valovi i kamenje
kipari koji vječno stvaraju
a nakon mene ništa ne ostaje.

- 10:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme