Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 08.03.2012.

RECI MI – NE RECI MI

(1989.)

reci koliko još praznih dana trebam izdržati do kraja
ovo je isprazna noć, reci nešto ili pjevaj
možda ću ti vjerovati da smo zaista stvarni
želim vidjeti nebo i reći ti sve što osjećam
ostani sa mnom i bit će nam lakše
pogledaj u nebo, vidjet ćemo isto
i kao da smo zajedno
zaboravi prazninu kao nikada neiskazanu pjesmu
pleši ili reci nešto
potrčat ću kroz noć
a ti znaš mada ti nisam rekao, nikome nisam rekao
kakva je to bol i kakva snaga
bojim se da ću noćas prijeći granicu
znam da me možeš spasiti
ti znaš da ne znam zašto postojim
samo želim poletjeti
spusti me na zemlju ali me ne hvataj
pusti da padnem, nije to zbog tebe
ovo je moj drugi život
ne reci da me voliš
znaš da je teško biti sam
sramim se sebe
skini moje uže
ti osjećaš kao srna taj osjećaj slobode
i ja ga mogu osjetiti kada si sa mnom
a sada je sve daleko
i mislim da se bojim samoće
ne reci da shvaćaš


- 09:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme