Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 11.06.2012.

NEBESKE DINE

(11.06.1992.)

gledaj moje lice, nećeš vidjeti ništa
pokušaj spasiti moju dušu, bit će uzalud
ja samo sam jedan od niza pesimista
i u ovoj masi heroja više nemam kud

tako bih želio vidjeti pariz i rio
ući u piramide, prošetati kineskim zidom
da mogu reći da na ovom svijetu sam bio
da imam spokoj barem pred tim snom

tako bi želio van iz ovog labirinta očaja
u kojem mi prijete smijehom i zatvaraju izlaze
moja tužna priča kao da nema kraja
a u njoj sve dobre stvari od mene odlaze

a tako bih želio zaspati na nebeskim dinama
uz tihu muziku i tvoj dodir mek
pronaći toplinu na sniježnim planinama
i želio bih da to bude zauvijek

gledaj moje oči, pronaći ćeš suze u njima
pokušaj ih izbrisati ali nećeš uspjeti
ne pomaže ni vino ni poneka čudna rima
a ne znam ni tko mi se to sve sveti

želio bih gore ali ne mogu poletjeti
netko mi je u snu slomio krila
visine me zovu a ja bih želio mrijeti
možda si u snu i ti sa njima bila

slomili su mi snove i nestalo je svjetla
sada samo mrak i sjenke plešu oko mene
i sjenke imaju dušu ali ni ona nije sretna
ne pomažu tu ni karte ni piće ni žene

a tako bih želio zaspati na tvojim grudima
pronaći u njima snagu za let u visine
da se nasmijem u lice svim pakosnim ljudima
pa da odletim do svoje nebeske dine


- 11:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2012 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme