Bruno Šantek - brutek

subota, 30.08.2008.

RATOVI U GLAVI

(1988.).

ne želim te zvati imenom
ne želim biti tvojim ratnikom
ne želim u tebi tražiti spas
imam svoj ponos i mada on nije jak
još uvijek sam na pravoj strani
tamo gdje ne sude realne stvari
već glas iznutra koji ne boli
kao tvoj pogled

ti si magla
nestaješ
ti si povod za trzaj
bojim se
ne želim da me odvedu
kada prijeđem svoj berlinski zid
i ako budeš dovoljno jaka
otići ćeš i lagati drugog luđaka
onog što gleda samo zabranjene zone

ja sam slab
moje ruke traže čvrsti dodir
tijelo oslonac
ne želim misliti o tebi
ionako u mojoj glavi ratuju svi
ne znam tko na čijoj strani
pucaju odasvud
ubijaju iz zasjede
ne želim postati tvoj razlog za laž
ne želim glumiti sreću
ja ima svoj ponos
i mada sam slab ipak nastavljam
s ratovima u glavi

ti si kao trava
pred svakim se vjetrom povijaš
ti si kao očaj
ubijaš
ti si kao misao
bježiš
i ja ću što dalje
ne želim biti vezan
nije mi suđeno
barem ne ove beskonačne noći

- 21:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme