Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 28.01.2013.

SUTRA MOŽDA VIŠE NE POSTOJI

(2012.)


svaku riječ koju nisam rekao
sad nosim zauvijek na usnama
svaki dodir kojim te nisam dotakao
sad zauvijek peče pod prstima
i to što te više nema
samo je dokaz da sutra možda ne postoji
za svakoga od nas se isto sprema
izgubljeno vrijeme neće se vratiti
s druge strane ogledala uvijek netko gleda
vjerno prati sve naše pokrete
a zašto onda taj svijet uzima preko reda
baš onog tko to ne zaslužuje
a ja sam još ovdje sam
i trošim svoj život bez potrebe
nikog da mu bar nešto dam
nikog tko bi bio bar sjenka tebe
tko bi i slutio da sve tako će biti
da odeš bez predznaka, bez pozdrava
i da vječno samo će pitanja ostati
dal ti si bila baš ona prava
zalud je žaliti ako nisam mogao prepoznati
dok si mi bila na dohvat ruke
ne postoji mašina da se sve unatrag vrati
ni otrov da mi prikrati muke
ja sad i za tebe moram živjeti
svedočiti onom što je vrijedilo na sav glas
jer sutra možda više ne postoji
za svakoga od nas


foto by orabidoo

- 13:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme