Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 17.09.2012.

NISAM BOG

(17.09.1992.)

ma boli me za tvoje mušice i ludosti
i svejedno mi je ako me i ostaviš
sve te svađe same su gluposti
kao da samo radi njih me voliš

ja sam onaj koji je stvorio svijet
ja sam onaj koji je našao vatru
ili sam lud ili samo proklet
još čekam na pravu dijagnozu

i što mi još i tvoje riječi znače
to što me proklinješ bez prestanka
ne osjećam udarce pa udari još jače
ništa ne osjećam i ti nisi iznimka

ne osjećam ništa u izobilju ludosti
ne priznajem vlast bogova jer ja sam jači
ne brinem da me i cijeli svijet napusti
u svojoj praznini opet ću novi svijet naći

ne uzbuđujem se dok svršavaš u rafalima
kao da samo radi njih me voliš
umirući od strasti ti se prepuštaš snovima
a mene nikada tamo ne nalaziš

ja sam onaj koji leti i koji hoda po vodi
koji je stvorio čuda iz prašine i pepela
onaj koji je sam i radujem se slobodi
čak je i crkva odavno od mene odustala

zato svrši i pusti me na miru
nestani u tmini, ne brinem ako odeš
u meni čitavi svemiri umiru
ti samo još jedna zvijezda postaješ

- 11:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme