Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 29.07.2010.

IZBORI ’92

(1992.)

zna se, ludilo i dalje vlada
primitivci negativci, govore da su najbolji
a sve je više gladnih, željnih rada
ovakav život više nikom nije po volji

a oni su rekli: neka bude volja naroda
drugi su rekli: bože budi volja tvoja
jedni kažu da je ovo istinska sloboda
a neki pak nisu sretni bez krvavog boja

i dok tisuće lutaju zemljom tražeći spas
ne tražeći domove jer njih više nema
svi lažima od njih pokušavaju dobiti glas
kao u doba nekih mračnih sistema

nude mi nove granice a još ni pravih nema
nude mi nastavak dobrog a samo loše znam
sve će biti sjajno bez velikih problema
i svatko je svetac samo da bude izabran

a neka mi onda kažu gdje je istina
i pravdu neka mi pokažu na ispačenoj zemlji
pa nek im onda ova naša domovina
ako znaju što ona iznutra istinski želi

meni dajte samo slobodu i malo ljubavi
ništa drugo mi ne treba u ova teška vremena
ne trebaju meni lažna obećanja i govori
sve sam to već čuo od prevrtljivih žena

samo mi dajte slobodu da mislim i pišem
mnogima treba više da isperu tragove tuge
očistite zrak da barem normalno dišem
jer dišem i živim i za neke druge

živim za one koji su život dali za ovo
a vi zaboravljate im bližnje umorne od tuge
ali politika je kurva i to nije ništa novo
u ovom bordelu izbora devedeset i druge

- 09:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme