Bruno Šantek - brutek

srijeda, 29.08.2007.

STARO PITANJE

(1994.)

san mi ove noći ne dolazi na oči
san mi ove noći bježi ka danu
a on je jedino što može mi pomoći
i staviti barem melem na moju ranu
barem do novog rata sa stvarnošću
do sudara svijetova koji su u meni
teško je kad se očaj posvadi sa strašću
a svi hramovi mira već su porušeni
i kako onda da se odmorim od svega
da zaboravim, bar na tren da ozdravim
da se pomirim sa bogom kada nema ni njega
da jednom zauvijek sa svime se pozdravim
jer, baš kada pomislim da imam sve
da sve je moje i da sam najveći
stignu me potjere već odavno poslane
i otmu mi sve što uspio sam steći
ostajem sam kao otok napušten od mora
u davno svršenom ratu bez rusije i amerike
i staro pitanje koje ostaje bez odgovora
što mi je ostalo sem stihova punih patetike
sve što imam je zrak koji dišem na rate
jer i to mi dijele kako im se svidi
a onda se čude i nikako da shvate
da nije sve onakvo kao što se vidi
da iza mog oklopa zapravo nema ničega
samo krhotine bola, sjećanja i plača
da samo samoću imam nakon svega
da vlastita sjenka od mene je jača
sad kad me samo ona prati kao jedini svjedok
moje bolesti i jada dok tražim izbavljenje
kao pokvarena konzerva kojoj je produžen rok
da traje još samo za nečije tuđe veselje
mučim se i molim da dođe mi dan
da me prvi valovi zore odnesu u san
i da u njemu saznam barem pola istine
da li se ikada zaista umire?

- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme