Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 03.01.2013.

SAVRŠENSTVO UZALUDNOSTI

(2011.)

moje noći nisu važne moji snovi svi su uzalud
nemam nikom kom bih dao to što nosim u dubinama
nek svi misle da sam čudan nek svi misle da sam lud
samo jedan vrisak za njih čuvam u svojim tišinama

nemam ništa dobrog dati, ništa vrijedno davanja
samo niz praznina, niz kojem ne vidi se kraj
i neke davne riječi s isteklim rokom trajanja
i neki davni bljesci sreće što izgubili su sjaj

više ne ispunjava me ponos i principe stare gazim
kad sve što sam bio ionako nije vrijedno spomena
muka mi je od tog svijeta a i sam se sebi gadim
stavljam još jedno prazno polje pokraj svoga imena

svaki neraščešćeni račun po tko zna koji puta plaćam
sav taj teret zabluda ja i dalje smjerno nosim
i sam se sebi smijem dok se istom bolu vraćam
kao da cijelom svemiru u tom ratu prkosim

a samo ja sam taj koji sve te promašene udarce prima
dok lupam glavom o zid i dok umišljam da ima smisla
čupam iz sebe zadnji komadić duše i dajem ga svima
možda ih prevarim pa ne vide kakva me je tuga stisla

zar je to takav problem, ostaviti neke stvari iza nas
ali kud god da krenem znam da ću ih nositi sa sobom
i dal problemi postoje ako ih se ne spominje na glas
ako tom šutnjom trgujem kao najjeftinijom robom

jedno je razum a drugo one sile koje su jače od mene
to ja zovem svojim prokletstvom, svojim teškim usudom
kad kud god krenem uvijek pratit će me iste sjene
sve te neprežaljene strasti koje graniče sa ludilom

postigao sam savršenstvo uzaludnosti i perfekciju gluposti
pobjedio godota u finalu svjetskog prvenstva u čekanju
još samo prazno srce da se sa životom napokon oprosti
i doći će kraj i ovom mom ispraznom pisanju


- 10:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme