Bruno Šantek - brutek

subota, 29.12.2007.

JOŠ JEDAN KRAJ SVIJETA

(1999.)

još nam jedan kraj svijeta dolazi
već sam malo umoran od toga
samo će se kazaljke prebaciti
i vidjet ćemo više svjetla na našim satovima
sve drugo će biti isto
tako različito svakog novog trena
a uvijek ponovo i mrtvo od dosade
tek svaki put kad mi zaprijete krajem
iskoristim priliku i ukradem te podsvijesti
i onda te kao prisilni tat nosim skrivenu pod kožom
dok ne vidim da li će me uhvatiti u laži
hoću li te moći zadržati zauvijek
ili ću pronaći priliku da te neopaženo vratim
mada sve odgovore unaprijed znam
još nam jedan kraj svjetla dolazi
bez tebe ja sam osuđen na tminu
ali na ovom sudu ja sam i sudac i tuženi
i sam sam kriv za sve dokaze i svjedoke
a ti si samo kazna koju plaćam
za sve bivše krajeve i njihove početke
za sve slomove snova i potonuća nada
za sve premokre suze i presahle duše
već sam jako umoran od toga
još jedan veliki prasak je pred nama


- 11:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme