Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 01.04.2010.

TOLIKO RAZLOGA

(2006.)

na svijetu je puno osamljenih ljudi
sada to znam
i ničija samoća me više ne čudi
toliko je razloga za biti sam
dal je to sreća il nesreća
ma teško je to reći
netko se samo poraza sjeća
kad njihov križ je veći
a dobre se stvari ne zbrajaju
tek svaka za sebe u meni stoji
i opet sam samo luzer na kraju
kad novi se poraz na stari zbroji
a lakše nije ni da se tješim
u tome da i drugi ostaju sami
nikako da se svojih strahova riješim
da prepoznam pravi glas u toj galami
i nije mi lako gledati druge
koji se sami bore sa svijetom
u njima vidim natruhe tuge
dok poginju glavu pred svakim zlom
i nije tad čudno što ostaju sami
kome da vjeruju u svom tom ludilu
pa tako i ja se skrivam u tami
tek ponekad provirujuć ka svjetlu
tek toliko da ne zaboravim govoriti
tek toliko da bar nekog upoznam
al nema se smisla za više boriti
toliko je razloga za biti sam

- 10:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme