Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 24.12.2007.

MRŽNJA

(1997.)

i iskrena mržnja mi je draža
od odglumljene ljubavi
svejedno je ako si sretna
to je jedino što za tebe želim
sad, kad mirna su sva mora naše ljubavi
sad, kad ulice ne pamte naše korake
barem znam da nešto osjećaš
makar to bila ta mržnja koju nosiš
mjesto strasti nekada za mene
mjesto sjaja koji mi treba barem za odgovor
postoji li zaista potpuni mrak?
ili je to samo praznina između nas
svejedno je ako to zaista želiš
samo da si napokon iskreno sretna
kada to već sa mnom nikada nisi bila
jer sve mi je draže od prevare
sve sitne laži kao velike nevjere
i od glume koja me zbunjuje
čak i sad kad znam sve rasplete
sad kad hladna je tvoja strana postelje
sad, kad mjesto ljubavi pokrivaju nas snjegovi
znam da ti je barem malo stalo
jer i mržnja je jača od ravnodušja
i loša sjećanja jača su od zaborava
barem nešto da mi još poklanjaš
mjesto osmijeha za sve naše susrete
mržnju mi daruješ, poput utjehe
dok mjesto nas ostaje samo pitanje
postoji li zaista potpuni muk?
ili je to samo tišina između nas...

- 11:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme