Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 03.12.2007.

PRAZNO PLATNO

(1997.)

ispod iznošenog lica ne prepoznajem sebe
hrpe zgužvanog papira
cijeli prljavi svijet
sve je sad tu i briga me za sve
prazan sam
kao i legendarne slike velikih majstora
ispod boja prazno platno stoji
moje oči daju nadu nepoznatom strancu
ali ja je ne vidim
kao moja suha koža koja trne u samoći
bez dodira da je ožive
samo skriva sve oluje koje iznutra ruju
kao snijeg što skriva zemlju
hladnom ispraznošću i bjelinom
a ispod kora gore vatre
i od vulkana žešće i od pakla gore
cijeli prljavi svijet na lomači
kako da vratim sve boje
sve što mi treba da opet budem ja
da pogledam u svoje oči i ugledam dugu
i naslikanu cestu što vodi do nje
da odem od prijatelja okrenutih leđa
samo zato jer im više ne trebam
samo zato jer prazan sam
samo mrlje su ostale
iscijeđene tube bijele i prozirne
i hrpa zgužvanog papira
cijeli prljavi svijet

- 21:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme