Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 25.01.2010.

BOŽE, AKO TE IMA

(1990.)

rekla je:“o, bože, ako te ima
budi noćas na mojoj strani
ne daj me ružnim snovima
pošalji nekog da me brani

tako malo nade, a puno suza i krvi
sve se je slomilo baš sad na meni
sva hrabrost kao da se u prah mrvi
i ja i sni smo izgubljeni

tako se bojim a ne znam razlog
jer toliko razloga za strah ima
i zato budi uz mene ako si bog
ne daj me ni vragu niti anđelima.“

rekla je:“o bože, ako te ima
pokaži svoju moć barem sad
gledaj bljedilo na mojim obrazima
shvatit ćeš svu ljudsku slabost i jad

i zato me noćas obrani
od svih zamki ovog trulog života
bar jednom na moju stranu stani
ako te već od svega nije sramota

digni me visoko ovu noć
a ujutro mi pokaži put ka sreći
pokaži barem meni svoju moć.“
govorila je a suze nisu prestajale teči

rekla je:“o bože, ako te ima
skini masku s lica istine i pravde
slobodu daj svima a ne odabranima
ili ću poželjeti da odem odavde

tako mi treba nježan dodir
čvrst stisak ruke i zagrljaj
netko da zaboravim svoj nemir
tako se bojim da ovo je kraj

izgleda da noćas gubim i posljednju nadu
od mojih snova kao da ništa ostalo nije
suze na mom licu imaju promenadu
a tvoja milost još se od mene krije

pokloni mi svoje kočije, ako ništa drugo...“
govorila je dok je očaj bio njen gospodar
rekla je:“zar opet tu si tugo?
ti si sve što imam od boga na dar.“

rekla je:“o bože, ako te ima
pomozi mi da izdržim barem do jutra
ili me kao izdajnik ostavi lešinarima
da znam da neće doći to sretnije sutra.“

- 10:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme