Bruno Šantek - brutek

srijeda, 23.05.2007.

PRIČA O NESTANKU

(1995.)

prekriži me, precrtaj me, nema me
kao u staroj priči o nestanku
kao u crnoj baladi o vrtlogu
tu je doista kraj
tu više ne postoji dalje
samo ostanak nekih dugova
tisuće nesvršenih poslova
ali....savršeno vrijeme ne postoji
ni mjesto u ovoj slijepoj ulici
tek poneka lica, prepreplašena da plaču
bljedilo i znoj umjesto suza i obraza
stisak i toplina, snaga za još
a da li ja još dalje zaista želim
da sa smrću svoj život dijelim
i rob da budem samome sebi
ne hvala, radije ne bi

samo me pusti da odem
izbriši me, spremi me, nema me
nek se ohladi drhtavo tijelo
nek se isprazne isprazne misli
kao u vakuumu, kao u svemiru
crne rupe umjesto zvijezda
tu više zaista ničega nema
tu tišina je glasna i mrak boli
tu je doista kraj
kada se i posljednje nade istope
kada me suze na put isprate
kada blijedi pogledi slome kameno lice
recite mi gdje je zrak
ja ne želim
ja ne mogu
neću
i rob da budem samome sebi
ne hvala, radije ne bi

- 11:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme