Bruno Šantek - brutek

srijeda, 16.05.2007.

VODENA TIŠINA

(2005. - hvala erin)

zaronih u more kraj sive stijene
i voda me odmah prekri tišinom
tu stvori se novi svijet za mene
i unatoč svježini bi'h prožet toplinom

koraknuh ka dnu ko da dio sam vode
samo kucanje srca me iznutra stiže
i odjednom se od tišine novi zvuci rode
sa zrakom svjetla, iz mjehurića što se diže

a more me silno povlači u dubinu
nisam lovina teška i prepuštam se samo
tonući lagano u tu vodenu tišinu
kao da sam oduvijek pripadao tamo

misli su odjednom ispražnjene od svega
bez potrebe da se protiv ičega borim
napokon pronađoh način savršena bijega
kako da iz ničeg novi svijet stvorim

stvorovi me morski gledaju u strahu
jer toliko već ljudi im samo naudit želi
a ja živim sa njima na jednome dahu
baš kao da tako živim život cijeli

ne želim se više vratiti gore
dok gubi se i posljednje svjetlo s visina
stapam se s tamom i postajem more
postajem šapat sred vodenih tišina


- 09:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme