Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 15.02.2010.

VRUĆA DAMA IZ LEDENOG DOBA

(1993.)

vruća dama iz ledenog doba
dokazala je da godine nisu važne
to se može znati tek ako se proba
sve druge priče su lažne

sa stilom bez greške nosila je godine
kompleksi su joj bili potpuno strani
i kao da se je čuvala samo za mene
naučila me je kako se strašću hrani

činila je stvari od kojih i sada zastaje dah
ljubila kao da život joj zavisi od toga
njenih me je vrhunaca ponekad bilo strah
kao da je uzdasima dozivala boga

vodila me je kroz svoj svijet kao kroz san
kao da me je željela zauvijek imati
a već tren potom me je tjerala u dan
bojeći se da bih zaista mogao ostati

imala je nevjerojatni osjećaj za cugu
bili smo savršeni par u pijanstvu
i nikada više nisam našao drugu
koja bi mi barem malo zamijenila nju

dok hodam kroz snijeg i maglu smijem se
sjećanja na nju bar u tome se bude
njena toplina baš tada najviše grije me
kad potonule strasti na tren ponovo polude

sve njene igre bez kompleksa i srama
svi hirovi i uzdizanja u tom posebnom svijetu
a uvijek je uspijevala ostati dama
kao da su tu igru smislili samo za nju

nije skrivala godine šminkom i lažima
tek je možda u meni novu mladost tražila
gubeći se u strasti kao u snovima
koje je poput novog ruha oblačila

sada je daleko, u nekom svom novom životu
i znam da je toplo svima oko nje
jer znala je u vulkan pretvoriti svaku zimu
i tonuti u užitku rastopljene lave

a mene su prestigla moja ledena doba
bez ikakve topline koja bi me spasila i skrila
sve druge nakon nje su jeftina roba
samo ona je i kraj mene dama bila

- 10:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme