Bruno Šantek - brutek

petak, 29.02.2008.

MOJI PRINCIPI

(1992.)

leći ću i reći ću:
ne, nemoj me više voljeti
a onda ležat ću i čekat ću
kad će me vrag odnjeti

što mi sad vrijede svi moji principi
kada sve je u meni prazno i slomljeno
koraci su teški, snijeg pod njima škripi
čak je i vino za mene postalo preslabo

moje ime su nekad izgovarali šapatom
bojeći se moje moći i otrova
a ja sam tu stvarnost zamijenio snom
i ta priča je u trenu bila gotova

svi su se divili mom ponosu i stavu
i principima, mada ih nikada nisu shvatili
igrao sam za sve njih i riskirao glavu
i u tom metežu dušu su mi ukrali

ostavi me samog i nemoj me više voljeti
ne želim da me itko voli, pa ni ti
svaki novi pokušaj još više će boljeti
a ja ću se samo još jednom napiti

leći ću i reći ću
idi i nemoj za mnom žaliti
a onda ležat ću i čekat ću
kad će me grom spaliti

- 14:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme