Bruno Šantek - brutek

utorak, 06.11.2007.

JA ĆU SE VRATITI

(1997.)

ja ću otići kao sad
ali ću se vratiti kad-tad
i ništa me neće spriječiti
sve tajne granice između svjetova
sve crne rupe svemira
nesigurnost između jave i sna
jer ja ću se vratiti
već vidim zelene planine
sa šlagom na vrhu podno oblaka
i nebeske dine kako zovu me
i nemirna mora
i pustinje
mjesta gdje zraka ti nestaje
daleka galaksija
orbita oko saturna
ali sve će to biti uzalud
kada krenem natrag na put
tad ništa me neće spriječiti
sve tajne granice među ljudima
sve religije pune duhova
ni vatre pakla ni rajske zmije
ni političke zavrzlame
diktature i režimi
skupi ratovi i jeftini mediji
jer ja ću se vratiti
tražit ću ljude u ljudima
izgubljeni svijet iz povijesti
i tko zna kamo će me to odvesti
preko koliko oceana svijesti
pa onda opet sve unatrag
ali ništa me neće spriječiti
sve tajne granice ljubavi
žudnje, osvete i dugovi
lažni prijatelji, bivši drugovi
naivne strasti bez koristi
sve prošle ljubavi i izgubljeni sni
zgaženi ponos pod krinkom vjernosti
ništa me neće spriječiti
jer ja ću se vratiti

- 15:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme