Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 20.09.2010.

DUŠA

(2006.)

ponekad pitam se postojim li, i zašto
a tek duša je možda odgovor na to pitanje
ali kako onda objasniti svo ovo zlo
kad mnoštvo ljudi baš bez duše uspije

kuda krenuti kada me refleksi slome
te zaostale reakcije na davne grijehe
sve bivše boli kad svojih se rana sjete
i zaborav nestane u sjećanju mome

ne, ne bojim se ove nadolazeće tame
bio sam živ i prije ovog života
a sada sam mrtav i prije smrti same
i kraj koji prijeti nije strahota

samo sam korak od želje da ga požurim
zašto ne umrijeti danas, zašto čekati sutra?
zašto da se toliko protiv sebe borim?
a odavno se već bojim svakog novog jutra

navikoh na dno i na gustu tminu
pa nek me onda proguta baš takav mrak
navikoh na jeku kojom ispunjavam prazninu
u njoj mi više niti neće trebati zrak

ne, ne bojim se nadolazeće smrti
ni kraj ponekad nije najveće zlo
krug života i smrti se stalno vrti
moja je duša pravi odgovor na to

- 11:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme