Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 13.08.2012.

LJETNE OLUJE

(1992.)

sklapam oči ne želeći da taj bol vidiš
a još gore je tada, i ti to znaš
iskoristiš to i nove laži mi govoriš
a moje sitne grijehe mi opraštaš

sklapam oči ne želeći vidjeti tvoj lik
ali tada si najljepša i tvoj osmijeh me slijedi
bježeći od kiše shvaćam da sam gubitnik
u ljetnim olujama od kojih i mrak blijedi

smiješ se sklopivši ruke kao da moliš
utapajući me u očima planinskih jezera
nisi iskrena kada kažeš da me opet voliš
previše mi je bola ta tvoja ljubav nanjela

ne gledaj u mokro lice, tu ničeg nema više
ništa ti neću reći i ništa me nemoj pitati
ne pokušavaj razlikovati suze od kiše
ni sam to ne znam, niti želim saznati

buka gromova kao lavina kotrljajućeg kamenja
munje kao svjetlo koje tražim u tvojim očima
to si ti izgubila dok si gore visoko letjela
zašto si se samo vratila mojim bolnim dubinama

kroz prozor vidim tebe i dio tvog sjaja
sivo nebo i svijetle kapi koje razaraju tminu
bljesak za bljeskom kao vatromet očaja
i moji glasni urlici koji paraju tišinu

u ovoj ljetnoj oluji ipak pronalazim osmijeh
toliko me toga tjera naprijed i moram nastaviti
kraj bola i očaja nema vremena za grijeh
jer toliko je još stvari koje želim zaboraviti



- 08:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme