Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 06.05.2013.

ČUVAR TAJNI

(1994.)

ne postoji obzor koji ne mogu doseći
sve dok mi ti pomažeš u tome
i ne postoji val od tvog drhtaja veći
dok tvoja me bedra u zanosu lome

ti moja si pučina i obala spasa
što s daleka mora k sebi me zove
i nema mi sreće sve do onog časa
kad sa tobom kroz san tonem u snove

ne reci ni riječi, sve predobro znam
jer tajne su tvoje i moji snovi
ja nemam puno tog da ti dam
al bit ću tvoj ponizni čuvar tajni

tek poneki šapat mi prozbori na uho
da se prisjetim kako vjetar ljubavi pjeva
ponovi mi ono što dugo nisam čuo
što se ne kupuje ni blagom kraljeva

cjelov mi udijeli kao uvijek pred san
stegni mi rame da znam da si tu
da i u snu sa tobom budem radostan
a kad se probudim da opet sam u snu

ne reci ni riječi, nek govore oči
zvijezde u njih su pale, biseri sjajni
i na kraj svijeta s tobom ću poći
i bit ću tvoj ponosni čuvar tajni


- 10:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme