Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 13.04.2008.

S DRUGE STRANE OBLAKA

(1997.)

koracima od sto milja preskačem svijet
što li je s druge strane ? pitam se
sivo nebo, i iza kao da nema ničega
kao da nema svemira
čak niti tame, niti sunca topla
i ti kao da si tamo nestala
dosadne kiše vode rat s kasnim snijegom
hoće li se osmijeh opet vratiti?
tek, neka kap na prozoru razbija tišinu
gdje su munje, gdje su gromovi?
zar zaista nema ničega iza tog sivila?
zar zaista zauvijek si nestala?
ni ptičji pjev, ni bat sporih koraka
kao da sam sam na svijetu ispod oblaka
što je s druge strane ? pitam se
još jedan dan, još jedna loša godina
što li mi je uopće donijela?
kao biljka vegetiram
tek toliko živim da bih živio
bez života u tom svom životu
koracima od sto milja svijet me preskače
da li sad sam s druge strane ? pitam se
gdje su strasti, gdje su ludi provodi?
zar ničeg više nema ni u meni?
zar su iza neba svemir ukrali?
zar s njim si otišla i ti?
samo sivilo će ostati
i rat kiše i snjegova
do potopa....


foto by gdajevic

- 11:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme