Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 13.09.2010.

LIFT

(1992.)

hajde, pritisni gas i digni se visoko
hajde, idi da te više ne gledam
natoči mi vina pa da potonem duboko
i ne spašavaj me kada vidiš da se utapljam

digla si nos i misliš da si najveća
tek ponekad kao da siđeš sa tih visina
jednom će nestati struje i bit će nesreća
taj tvoj lift će zaglaviti između oblaka

tek ponekad u tebi prepoznajem djevojčicu
koju sam na neki čudan način i volio
tek ponekad prepoznam sjetu na tvome licu
i osmijeh koji još nisam prebolio

s ljubavlju se gledaš u svom malom zrcalu
popravljaš kosu i usnama vraćaš sjaj
svi problemi u tom pogledu za tebe nestaju
jer ti kao da živiš svoj umišljeni raj

a da bar na tren vidiš drugu stranu ogledala
i shvatiš da tvoji te liftovi nikuda ne dižu
da tvoj je poraz i ono što misliš da je pobjeda
i bijesne te potjere već polako stižu

hajde, pritisni gumb i gubi se
hajde, vrati se u svoje sedmo nebo
samo ćeš padati u nove ambise
a spas će ti se činiti tako daleko

natoči mi još čašu i ostavi me na dnu
ni tvoj poziv na grijeh neće me zavesti
samo čekam svoje mjesto u nekom liftu
koji će nas jednom skupa na dno odvesti

- 09:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme