Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 28.02.2011.

ZRNO PIJESKA

(2006.)

za svako zrno pijeska bih rekao bar riječ o tebi
ali nemam toliko riječi i ništa pomoglo ne bi
samo pustinje su sada u meni, i ova hladnoća koja me guši
koja mi smrzava i misli i pri svakom pokretu ruši
dok sanjam topline pustinja misleći na tvoju toplinu
a uzalud, jer sve što imam od tebe se pretvorilo u daljinu
i sve što u meni se bori troši me
i sve što u meni gori iznutra umire
kad možda više nikada ti ništa neću reći
kad možda potrošio sam sve riječi
i sve prilike koje sam od tebe imao
sve one trenutke koje sam olako shvaćao
premalo cijenio ono što smo imali
i premalo gradio da bi se učvrstili
sada smo samo pijesak koji nas upija
samo zrnca koja su s vremenom otišla
ostaje samo šum koji se prosipa
ledene sige koje vise iznad prozora
nijedne riječi da kažem da si mi potrebna
i da bih volio da si ostala
nijedne strasti da ti dokažem da sam iskren
nijednog vriska koji će probiti vlastiti bedem
tek prevelika kontrola koja me je nekada spašavala od bola
a sad je učinila suprotno i pretrgla me na pola
jer nisam navikao na bića kao ti
niti mislio da će mi itko ponovo išta značiti
sada samo zalud trošim riječi
sa svakim zrnom zid među nama je veći
tek u vlastitom dahu na prozoru tražim tragove
dal' nakon tebe išta u meni ostaje



Za Anu B. (1973.-2011.)

- 13:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme