Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 01.03.2010.

MUŠKA SUJETA

(2007.)

samo zbog svoje muške sujete
još uvijek se borim za tebe
pokušavam pobijediti tvoje demone
koji te uvijek bacaju unatrag
a ti kao da ih još više voliš
pokušavam nekako probiti zidine
bojeći se napokon priznati poraz
a zapravo smo samo sve dalji
ja bez tebe, a i ti bez sebe
dok juriš u novu nesreću
s istim glumcem i scenografijom
i već viđenom tragikomedijom na kraju
propustio sam iskoristiti trenutak
kada sam ti možda i mogao pomoći
ali kako ga prepoznati u toj zbrci riječi
i kako znati da je to bila jedina šansa
koju si mi ponudila da te spasim od tebe
i uzalud sada svaki moj trud
kada ti je opet svejedno što kažem
i imaš alibi kojim me odguruješ
jer kažeš da se za tebe borim
još samo zbog svoje muške sujete
i da se zato ponašam kao dijete
ne priznajući da se tu više nema što reći
i možda si u pravu
jer to valjda samo zavaravam sebe
da sve što činim činim za tebe
a možda je to ipak samo izgovor
da sutra si nemam što prigovoriti
mada znam da se za tebe ne isplati boriti

- 11:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme